Halaman

30 Ogos 2014

Merdeka Raya


Hi ,  Salam Kemerdekaan negara Malaysia tercinta semua .

Memandangkan tarikh hari raya dengan merdeka dekat ja
Aku pun busy dengan baru saja habis selesai ujian penilaian 2
Aku gabung ja post raya aidilfitri dengan merdeka yayy

Alhamdulillah dapat aku bersua muka sekali lagi dalam
ruangan kanvas . Memang  tidak dinafikan lagi tahun ni
ni lah aku paling malas sekali nak menulis blog , sebab
entah tak ada semangat ja .

Apapun aku di sini ingin mengucapkan salam aidilfitri , salam kemerdekaan ,
salam ukhwah , salam semalaysia  . Doakan yang terbaik kepada maha pencipta .

Sekarang ni zaman selfie , so jangan lepaskan peluang anda untuk
berselfie sebanyak mana yang mungkin hehehehe , layan dulu gambar
aku dengan kengkawan & keluarga

Sambutan Hari Raya Aidilfitri di SAKBA Part1
Sambutan Hari Raya Aidilfitri di SAKBA Part2

Sambutan Hari Raya Aidilfitri di SAKBA Part3

Sambutan Hari Raya Aidilfitri di SAKBA Part4

Khas untuk #merdeka57
Sambutan Hari Raya Aidilfitri di SAKBA Part5
first raya bersama sepupu 

Raya pertama (1syawal) bersama abang
sepupu 



AL FATIHAH




Thatsall fromme , bye

Tiada ulasan: