Halaman

27 Februari 2014

Perpisahan MILIKKU jua


Hye semua . Harini aku nak kongsikan dekat korang , yang aku ni dapat tawaran ke SBP . Alhamdulillah , namun perpisahan yang membuatkan aku sangat sedih . Semoga Allah merahmati kami semua . Kepada seluruh warga SMK Permatang Pasir , saya MUHAMMAD AMIRUL BIN AMIL ingin memohon 1001 kemaafan atas segala keterlanjuran yang dilakukan . Semoga kita sama - sama mendoakan kejayaan umat islam . btw , last but not least , SMKPP TETAP DIHATI 

Tak banyak sangat nak berkongsi cerita ccuma nak uploadkan gambar yang sempat mencoretkan pada
kolam ingatan sepanjang di SMKPP ,

Aku buat sendiri  :)



SURAT TAWARAN KE SAKBA (AMBILAN KEDUA)



MASA FORM 1 (2011) KANAK-KANAK RIANG

DINO TREK ( 2011)


SIGNATURE SEBHAGIAN WARGA 1B SMKPP . credit to : SYAZA HADHIRAH


last day guru pract dekat smkpp (2011)

pertandingan sajak peringkat sekolah - JOHAN (2012)

Geng nasyid sekolah 2012 

Malam Kemerdekaan 2012 - persembahan sajak MERDEKA

Bersama warga ASPURA & orang Syria tentang pergolakan di sana (2012)

Pertandingan Nasyid Peringkat Negeri - Tempat Ketiga (2012)

Sambutan Hari merdeka , malam merdeka (2012)

Sambutan Hari Kemerdekaan (2013)

Pertandingan Nasyid Peringkat Sekolah - JOHAN (2013)

Sambutan Maulidur Rasul (2013)

Majlis Khatam AQ & Hujung Ramadhan (2013)

PMR TRIAL (2013)

HARI GRADUASI ASRAMA (2013) - aku dengan akmal dekat belakang




Itu saja yang sempat aku coretkan , semoga berjumpa lagi warga SMK PERMATANG PASIR ,



lots of love , 

AMIRUL IBN AMIL


3 ulasan:

Nur Hafizh berkata...

Wuuuuu sedihnya......

Nur Hafizh berkata...

Wuuuuu sedihnya......

Tanpa Nama berkata...

Ok