Halaman

13 Oktober 2013

Merdeka Raya Haji


Hye semua para pembaca setia , tak setia ka ? ada aku kesah .

Exam paper !
Apa pasal tajuk entry ni lain macam je kan . Tak biasa lagi dengar merdeka raya haji selalu merdeka raya puasa ada aah . Ni yang nak berceloteh panjang sikit apa pasai ? sebab dah lama tak mencoret dekat kanvas aku ni . Tak payah la nak tulis dah berabuk . macam dah lapok ja ayat tu kan ?

Cerita dia macam ni . AKU DAH HABIS PMR ! ! Kann dah terlepas pun .
maklumlah masa raya aidilfitri dulu kann still tak bole dalam gelombang peperiksaan besar katakan . Jadi , tak dapat la nak enjoy sakan macam sekarang nak raya haji ni . hehe

Slip kemasukan peperiksaan . memang bermakna :)


By the way , sekarang ni halaman rumah aku sudah dipasang pun khemah . Nak buat kenduri korban la katakan . Dah la sekarang ni musim tengkujuh . hujan turun tak mau mau . seharian bumi dibasahi . Bab tu aku tak mau cakap sebab itu semua kententuan illahi kan . Harap sangat time kenduri nanti tak hujan lebat sangat .

Lastly , doakan aku ya , semoga dapat result PMR
yang baik nanti . Gementar sebenarnya nak ambil result nanti . Bye



Tiada ulasan: