Halaman

21 Jun 2013

Overall


Assalamualaikum warga dunia .

 Dah lama aku tak bersuara bukan ? Sekarang ni kan aku dah tak boleh nak
 update blog every time . So , aku kalau nak update mesti berjela - jela merangkumi semua tajuk .
  Yeaah , minggu depan hari sukan . Untuk pengetahuan korang la kan aku ni istimewa sangat tau sebab terpilih untuk menjadi salah satu pelajar yang bebas dari acara . Apapun , doakanlah rumah Damai menang tahun ni . Haha , no3 pun jadi la .

 But , we are thinking to do a new mascot for Damai . Memang susah bila diorang tak nak bekerjasama . Lepas tu kata laah , form 3 kongker . Pa hal ni . Dah la , malas nak cakap pasal OUR FUTURE SPORT DAY ni .

 Result PPT dah kluar , Oh God teruknya result aku but better than last exam . 2A 7B . Memang sangat terguris hati bila tengok result segempak itu , lagipun banyak yang cemey nak dapat A .

 Sebelum tu , exam KKQ 2 July ni . Ya Allah , banyak perkara yang perlu buat . Doakan saya berjaya dalam exam KKQ , trial and real PMR ya . Haha Baru nak update walaupun benda ni dah berlaku hampir 2 minggu yang lalu .

 Ofcause la , hangout with my buddies . Wooww , they look very happy and enjoyed . Last with abang shidi sebelum dia pergi UPSI .

 Okeylah , setakat ni sajalah coretan , luahan hati aku pada kali ni . Bye

Tiada ulasan: