Halaman

04 Mei 2013

Boom .


Hey kamu ? sihat ? . Dah lama aku tak post something kat blog nie . Tak dak masa cik oi . budak hostel yang bakal mengambil exam PMR yang terakhir memang macam nie pun . Memang saya tak nafikan yang mereka kat luar yang pernah dinobatkan sebagai form three memang akan jadi gila sikit . INI FAKTA BUKAN AUTA . Actually banyak sebenarnya yang saya nak kongsi dengan kalian . Tetapi masa mencemburui aku , so tak dapatlah aku nak menaip semuanya .

minggu lepas guru kelas aku , ustazah Zahriyah , bagi buku rekod . jangan tanya result aku segempak mana . beratur ja B atas kertas tu . OMG , sikit dan stay ja result aku dari tahun2 dulu . asyik 2A 5B 2C . tak dak yang nak mengubah . dah tu plaak , dua minggu lagi exam PPT plak . haiya , homework jangan tannya la . bertimbun :)

besok PRU13 akan menjelma ! ooops , aku masih bawah umur . taknak sangat cerita pasal nie . Hope korang yang dah cukup umur tu pergi la menunaikan kewajipan sebagai seorang rakyat Malaysia . Pilihan korang , ikut suka la . paling penting . ISNIN cuti ya . sudah menjadi lumrah seorang pelajar yang sukakan cuti sekolah .

Tiada ulasan: