Halaman

16 Februari 2013

Dah lama tak Blogging kann .


Hye guys , appa , amma ! gud evening ,

Dah lama aku tak cerita pasal kesah aku , haha . last post punn , yang buku skrap tuu kan ? Maklumlah #PMRCandidate nie kan , always busy . stress dengan hw yang bertimbun bagai . Maklumlah cuti raya cina seminggu , cikgu kalot sangat bagi homwork , Yang paling melawakkan betul , kawan aku siap post status perli cikgu lagi "Terima kasih sebab bagi kami hw" OMG ? perli rapat gila . haha .


Sebab apa aku tak bukak fb ? BTW , aku rasa fb sesak sangat , so , aku beralih ke twitter sekarang nie , kalau ada apa2 hal , my frend . mention la aku kat twitter @amirulamil . Nak tunggu aku on9 fb . Berakar jugak la . Sekarang nie kan , kawan aku banyak yang dah sign up acc twitter la . kepada sesiapa yang belum. Jom la kita tweet sama-sama bagai .

Nak cerita apa lagi pasal aku nie , haha . Bosann kan . Korang dah tengok belum MatLutfi Grade ? Awesome gila . U dia buat acara malam la . memang berstyle la katakan . Rezeki dia kan belajar sampai ke luar negara . aku harap aku pun mcm tu jgak .. suatu hari nanti .

Besok nenek aku pergi umrah . woww , kalau aku banyak duit punn , tak nak la lepaskan peluang yang hebat ini . Pi Tanah suci , teringin gila, sapa la taknak kann ? Mohon la sangat nenek aku doakan aku untuk score 9A dalam PMR kann ? Air zamzam jangan lupa bawak balik tau . Haha , hebat air tu .

Sebelum tu , sekarang nie KK bagi pelajar form 3 seluruh negeri kat malaysia dah keluar punn soalan , hope korang buat la yang terbaik . ingat kita nie kan batch yang last amik PMR , lepas tu takdak daah , Jangan bazirkan masa dengan perkara yang negatif :) #TeamPMR

Kat bawah nie ada panduan KK Sejarah kay , korang bolehlah rujuk sikit:

http://iqbalhakimi.com/2012/04/01/panduan-dan-contoh-folio-kerja-kursus-sejarah-pmr-2012/



Thats all from aku :) Bye Blogger , Twitterians , Facebooker !

1 ulasan:

birthday party berkata...

nice post :D salam kenal yaaaa