Halaman

30 Ogos 2012

Kenangan Terukir


Assalamualaikum , Salam Merdeka ducapkan kepada semua follower blog aku ni . Minggu nie banyak sangat program yang diadakan di sekolah aku , semalam ada sambutan kemerdekaan negara kita yang ke-55 di sekolah . Insya-Allah , aku akan update dalam masa yang terdekat ni . Hari ni aku nak share kan kat korang semua , aku punya sporting classmate . Kisah bermula dengan jamuan akhir tahun lepas . Entah macam mana boleh sesat gambar tu dalam lappy aku . Ada gambar baru boleh update .

Tahun lepas punya jamuan . Kami satu kelas gila lensa beb! Tapi bukan nak kata yang kami nie hotstuff . Kami cuma HotSentap ja . Kuat makan ! Cerita tahun lepas di post pada tahun ni ? Biar betul . Suka bergaduh dalam kelas terutamanya FARAH . Masa awal tahun tu , aku benci dia . Garang tak kena tempat . Tahun nie jadi terbalik pulak . Dia kata kat aku "Hang nak jadi bestfriend aku tak?" Lawak kann . Itu semua cerita masa sekolah ja . Lepas habis sekolah nanti , semua buat macam tak kenal je kan .

*Muka tak matang lagi . budak-II lagi time ni






1 ulasan:

dya didinad berkata...

salam..perkenalan nice entry.. nak join satu segment taa!!tuk tambah follower mirul...

http://alkhawarizminadiah.blogspot.com/2012/08/segmen-jom-tambah-follower-blog.html